שירותי איתור ותיקון נזילות מים המובילים בישראל

Wiki Article

על מנת לבצע איתור נזילות במצלמה תרמית, מחדירים מצלמה טלסקופית אל תוך הקיר, שנראית כמו נחש דק שבראשו יש מצלמה.

אם בעבר בכדי לגלות או לזהות מעין מגיעה רטיבות או נזילה היה הצורך בהרס של הקירות ו/או הרצפה, היום תודות לטכנולוגיה ניתן לבצע גילוי נזילות מים במחיר נוח, במהירות וללא הרס. גלאי נזילות מים הוא בעצם מכשיר שנקרא גם מצלמה תרמית ובאמצעותו אנו יכולים לגלות את מיקום הנזילה באופן מדויק.

לנו בתרמו-שי יש את הכלים הידע והניסיון לאתר כל נזילה ולתקן אותה. אנו מתמחים בלאתר את הנזילה ולתקן אותה ועובדים עם וועדי בתים, מבנים פרטיים, מבני ציבור, מוסדות, בתי עסק, מפעלים ועוד. כל מבנה שקיים בו מערכת מים חשוף מיידי יום לתקלות שונות כמו: נזילות סמויות, רטיבות, דליפות, ביובים לא תקינים, פיצוץ בצנרת ועוד… אנו מציעים שירותי איתור ותיקון נזילות מים ומציעים את שירותינו למקרים פשוטים ומורכבים כאחד.

צנרת המים עוברת בכל מיני נקודות בבית: בחלל המטבח, בגינה, בחדרי האמבטיה, בדוד השמש, במכונת הכביסה ולכן כל אחד מהמקומות הנ“ל יכול לגרום לנזילה כזו או אחרת. נזילה יכולה להיגרם גם כתוצאה משחיקה של הצינורות.

בחברת תדמור טכנולוגיות מביאים לכל רחבי הארץ את הציוד המתקדם ביותר עבור איתור נזילות גדולות או קטנות.

כלומר, יכול מאוד להיות שנזהה רטיבות בקירות הסלון, אבל הנזילה בכלל תגיע מבחוץ בעקבות ליקויים באיטום או בעיה במרזבים.

אם האינסטלטור יגיע מהר הטיפול שלו יהיה הרבה יותר טוב ובמחיר הרבה יותר משתלם וזה מסביר למה כדאי לנו להזמין אינסטלטור שנמצא קרוב אלינו.

יתרונה של המצלמה המזהה את חומו של הגוף החי, הפך אותה כאמור לכלי נדרש בעבודתם.

המלצות לקוחות "הייתה לי בעיית רטיבות רצינית מספר אינסטלטורים שהיו פה ולא עלו על זה" אתם עליתם על זה אתם סידרתם את זה אני מודה לכם על העבודה צפו בסרטון

איך אדע שעליי להזמין מומחה לאיתור נזילות באמצעות גלאי נזילות מים?

ובכן, יש כל מיני סימנים היכולים להעיד על בעיית נזילה כמו למשל כתמים של רטיבות בקירות או בתקרה, התנפחות או עיוות של הקיר, שטיח רטוב, עובש, ריח לא טוב click here של טחב ועוד.

תפקידו של המכשיר זה הוא למדוד את מצב הלחות בקיר ברצפה ובכך ניתן לדעת מה רמת הלחות בהם. זהו אמצעי עזר לאיתור נזילות. כאשר מדליקים את המכשיר מתבצע כיול של מדידת לחות ביחס לאוויר, הבדיקה באמצעות המכשיר למדידת לחות ורטיבות מתבצע ללא הרס וללא שבירה אלא בעזרת מגע של חיישן המכשיר במשטח הנבדק.

חלק מהציוד כולל מצלמות טרמיות איכותיות, מצלמות מסוג סיב אופטי, מכשירים מדידת לחות, מכשירים לבדיקת רטיבות, מכשירי שמע ועוד.

זו שיטה יעילה לגילוי מיקום הנזילה ללא צורך בהרס תשתיות ובחפירות מיותרות.

Report this wiki page